nillers notesblog

elektroretoriske tankerækker

Nyt design

februar 2nd, 2006 by Niels Mølbjerg Lund Pedersen

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at ændre lidt i udseendet på denne blog. Fra et rent blogger-template valgt da jeg oprettede:


Til en modificeret version af et andet template hvor jeg har været inde med mine meget små html-kundskaber og forsøge at pynte lidt:

Tags: 3 Comments

Leave A Comment

3 responses so far ↓

  • 1 tigerstriben feb 9, 2006 at 11:13

    Jeg hylder altid kreativitet udi html-koder, men hvorfor hvid baggrund på sort skrift? Det gør ondt i øjnene at læse…

  • 2 nielsmlp feb 9, 2006 at 12:31

    Det er der også en anden der har sagt. Jeg synes bare det ser godt ud sådan, og mine øjne generer det ikke. Hmmm… måske jeg må overveje om jeg skal ud i mere html-kreativitet.

  • 3 tigerstriben feb 12, 2006 at 02:36

    Niels, Niels… Modtager-orienteret. MODTAGER! :-)