Så fik jeg endelig taget mig sammen til at ændre lidt i udseendet på denne blog. Fra et rent blogger-template valgt da jeg oprettede:

Til en modificeret version af et andet template hvor jeg har været inde med mine meget små html-kundskaber og forsøge at pynte lidt:
Tags: 3 Comments

3 responses so far ↓
Jeg hylder altid kreativitet udi html-koder, men hvorfor hvid baggrund på sort skrift? Det gør ondt i øjnene at læse…
Det er der også en anden der har sagt. Jeg synes bare det ser godt ud sådan, og mine øjne generer det ikke. Hmmm… måske jeg må overveje om jeg skal ud i mere html-kreativitet.
Niels, Niels… Modtager-orienteret. MODTAGER!